Hornstull

Hm, nu var det ett tag sen jag skrev här men ja, som jag sa förut att jag skulle shoppa i helgen så gjorde jag ju det minsann.
för hela 1000 kr heh! Men har typ 900 kr kvar så :), det är rätt lugnt faktiskt.
Köpte ett par gula cheapmonday som jag har på mig nu,de är lite stora, men det gör ingenting, jobbigt med alldeles för tajta byxor!
En blå klänning med knappar på rea endast 98 kr <3, en t-shirt med en rosett på som också var på rea (tror jag), ett par shorts i beige aktig färg och jag som aldrig har ägt något i den färgen förut, så det är spännande, ni får se bilder sen när jag kommer hem från stora huvudstaden!
Just nu är mina favoritbögar och tränar medans jag sitter här vid datorn och nördar .Ska nog sätta mig ute på balkongen och läsa,ifall det inte är alldeles för kallt där.

Hoppas ni har en bra sommar och hoppas vi ses på arvika kanske, några utav läsarna på brudpepp.blogg.se :).

Puss och pepp på er tills nästa gång vi ses!/Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0