Att hångla eller inte hångla, is da question...

Mitt första hångel var helt katastrofo. Jag gick i sexan och den i klassen som "var kvar" och tillsut tog jag bara nån äcklig snubbe på ett disco(i Lysekil för er som vet vart det ligger) Efter det ville jag aldrig mer kyssa nån, det hade vart både dåligt(han körde "elvispen") och allmänt omsysigt. Jag var avskräckt.

Det där med att inte ha hånglat blir lätt världens grej(för att det är en grej, såklart) Men det jag kan säga nu i "vuxen" ålder är att jag verkligen mådde piss över det i onödan. Ska inte börja svamla om att man ska vänta på "den rätte"(finns han?) utan vill mest uppmana till den berömda magkänslan. Det är ofta bäst att uppleva första kyssen/hånglet med nån man gillar(måste inte va kär men lite pirr ska det va) i en miljö där man trivs(en hemmafest med massa fylla känns ofta bara stressigt, pressigt och äckligt) Mitt allra bästa tonårshångel hade jag med en jätterar kille(inte klassens snyggo som alla andra ville hångla med utan en fin doldis) på en klippa mitt i vintern. Det var bara vi och det bara hände och gick inte att jämföra med han den första på discot i Lysekil när alla andra stod runtomkring och stirrade.

Tänk på Björn Gustafsson(vet att ni diggar honom;) Han upplevde sin första kyss som tjugoåring för att han ville vänta tills det "kändes rätt" Hur coolt är inte det?

Cissi.






Kommentarer
Postat av: Katrin

du skriver jätte bra svar!
En grej som jag gått och funderat på lite..jag tycker inte det är speciellt skönt att stoppa in saker där nere, typ fingret och så, betyder det att jag är lesbisk?

2008-03-25 @ 22:41:45
Postat av: Cissi

Det behöver inte alls betyda att du är lesbisk eller bi eller nåt annat alls utan bara att du inte gillar vissa
sexuella grejer. Testa dig fram till det du gillar!

2008-03-25 @ 22:48:38
Postat av: agnes

jag har en fråga. hur kan alla på något magiskt sätt veta exakt hur och var man ska raka sig mellan benen?
jag vet inte vad det är med mig men jag har aldrig gjort det och tycker det känns larvigt att fråga nån så jag låter bara bli, men eftersom typ alla gör det så vill jag därför inte ha sex med någon fall den personen skulle tycka det var konstigt.
vart ska man raka? :S

2008-03-25 @ 23:12:50
Postat av: agnes

för liksom man ska väl inte raka bort allt eller ska man kanske det? :S

2008-03-25 @ 23:14:04
Postat av: Cissi

Agnes, raka som DU vill. Eller raka inte alls. Om man tänker på vad snubbar gillar så har jag träffat många som gillar hår. Skit i alla töntieal och ha din muffa/fitta/snippa... Som DU vill.

C.

2008-03-25 @ 23:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0