Om det här med att raka sig down there

Jag tycker det gått överstyr, låter kanske tant nu(är ju tant!) men håret finns där av en ANLEDNING(skyddar från bakterier, smuts, skavsår) Visst, jag friserar lite och på sommaren grejar jag med bikinilinjen men annars vill jag ha min muff och mitt hår där som vänner, de gillar ju varann!. Men visst kan man raka på om man känner för det, tänk bara på att inte torrraka, dvs utan en rakgelé eller liknande för känslig hud. Huden på muffan är nämligen sjukt känslig(en gång rakade jag av rubbet utan att tänka mig för och gick runt och kliade mig mot stolsryggar och lykstolpar resten av den veckan som en liten tok)

Cissi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0