Therese Samuelsson 18, basist och webbdesigner, vad händer?

image6

Haha, du har tvingad mig fixa till den här sidan(ja rara, tusen tack för det!) och eftersom jag gärna pysslar med webbdesign så fixade jag biffen. Jag är i Stockholm på nya äventyr några veckor(praktik)

Hur lärde du dig webbdesigna?

Det var efter att vi bildade vårt band (Tonic Bang- www.myspace.com/thetonicbang)som jag tyckte det var läge att greja en hemsida och då fick jag ju lära mig... Det gick rätt fort, jag satte mig ner och lusläste allt jag kunde hitta om webbdesign(t.ex. webbdesignskolan.se)

Ball, du lirar bas också, hur lärde du dig det?

Jag gick Popkollo 2003(www.popkollo.se) och där vart det jag och basen, just då var jag inte helförtjust i att lira just det instrumentet men nu kan jag inte se mig själv med nåt annat på magen...

Vad har du för pepptips till andra som vill börja lira i band?

Hitta likasinnade som också vill spela, leta reda på bra ställen där du kan få stöd som fritidsgården, sajter och Popkollo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0