VÄLKOMNA CHICAS!

Detta är inte bara en blogg, det är en räddare i självförtroendedjungeln, ett plåster, en bomullstuss,, en spark i röven, en oas, ett ställe dit du som ung brutta kan vända dig med det mesta.

Jag heter Cissi och är 23(nästan tant men bara nästan) och kallar mig mångpysslare, för det är ju det jag är. Jag är skådis(Tjenare Kungen bla), kolumnist i Metro, journalist(Starlet, Julia m.m), Artist/Låtskriverska, Radiosnackare, Bokskrivare, Föreläsare, Lärarvikarie...Att peppa andra unga brudar ser jag som ett kall, jag måste göra det för att må bra. Alla behöver pepp och inte minst vi som sittkissar, vi är alldeles för kassa på att HJÄLPA varann när det blåser hårt.

Så, fråga mig om allt, jag kan svara på det mesta. Inte som proffs utan som peppare och medmänniska. Jag är inte som de stela och torra man frågar i typ Veckorevyn som bara upprepar "Använd kondom, skaffa bra betyg..." tills de spyr. Jag är ingen innehållslös modebloggare som listar "Månadens shoppingmåsten"Jag ger tips som jag vet funkat för mig och i verkliga livet, för det är ju där det gäller. Oavsett vad det gäller.

Eftersom detta är ett alldeles nystartat projekt tänker jag "Äh go with the fuckin flow" Vem vet, detta kanske blir större än Lunar om ett halvår... Eller så blir vi en liten med härlig skara. Låt oss bara köra på. Jag finns till er tjänst, grilla mig!

C.

Kommentarer
Postat av: okysst

Jag fyller sexton i sommar och jag har inte kysst en endaste kille, inte ens hållit handen eller kramat någon om man inte bortser från min gamla morfar eller andra som är födda på 1900-talets första hälft. Hur sjutton får man kontakt med killar?! Jag är ingen som drar på hemmafester varenda helg och det verkar ju bara vara där som saker händer. När till och med "töntarna" i klassen går om mig i antalet hångel känns allt så hopplöst. och säg inte att det kommer med tiden för det gör det ju tydligen inte. kram på dig och grym blogg ide.

2008-03-25 @ 21:17:11
Postat av: miriam

Vilken underbart härlig bloggidé. Jag länkar på stört!

2008-03-25 @ 21:52:28
URL: http://ateendiary.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jag tänker helt klart följa miriams exempel, har länkat på min bilddagbok också.

2008-03-25 @ 22:09:31
URL: http://poptimistisk.blogg.se
Postat av: Jossie

Störtskön blogg.
Kommer vaka som en hök över inläggen här.

Du skriver grymt bra saker!
Ha de bra.

2008-03-26 @ 10:33:42
URL: http://gratisbananer.blogg.se
Postat av: sofia

jag kommer bli en trogen läsare!

2008-03-26 @ 22:20:46
Postat av: amanda

Skit grym blogg! Vi tjejer kan verkligen behöva stötta varann mer,så nu tar du äntligen tag i saken o det e bara för bra! Jag vill bara säga att jag beundrar dig för att vara mångsysslare,för det är väl allas dröm..

2008-03-27 @ 00:24:23
URL: http://sweetsoursalty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0