Be proud!

Visst är det en skön känsla att vara stolt över något?! Det bästa är ju att det finns så mycket att vara stolt över. Det kan vara en personlig prestation, men också en egenskap eller så kan man vara stolt över någon annan.

Just nu är jag fantastiskt stolt över min lilla syssling-dotter som föddes för ett par månader sen. Hon ska döpas i sommar och jag, JAG ska bli gudmor! Jag blir lycklig och stolt så fort jag tänker på det.

Vad är DU stolt över? Att du hoppat bungyjump? Att du är snäll? Din snygga frisyr? Fosterlandet? Din mamma?

// Erica

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag är stolt över allt jag och mina grymma medmänniskor med stora hjärtan åstadkommer varje dag... Klyschigt men trueee.

C.

2008-05-20 @ 20:24:16
Postat av: Cissi

Jag är stolt över allt jag och mina grymma medmänniskor med stora hjärtan åstadkommer varje dag... Klyschigt men trueee.

C.

2008-05-20 @ 20:25:55
Postat av: Clara

jag e stolt över mina under bara vänner, & den del av mej som e sydafrikan :*

Puss/C

2008-05-21 @ 18:57:48
URL: http://withorwithoutu.blogg.se
Postat av: Nicole

Jag är stolt över att jag är optimist, ger inte upp och tror på mig själv! Gör man inte det så kommer man dessvärre inte så långt som man skulle vilja. Dessutom håller jag med på Cissis kommentar.

2008-05-22 @ 22:20:22
URL: http://nicolsan.webblogg.se
Postat av: Beatrice

Gud så roligt för dig!
Jag brukar inte vara så bra på att säga bra saker om
mig själv. Men nu när jag tänker efter så tycker jag att jag är stolt över mig själv för att jag har orkat kämpa så mycket i skolan det här första året på gymnasiet. Bravo Beatrice!

2008-05-24 @ 08:39:49
URL: http://beafis.blogg.se
Postat av: Nea

Jag är stolt över min vän Nicke. Han är så duktig och flitig i allt han gör! Jag är dessutom stolt över mig själv för att jag till sist äntligen har klarat att fixa mitt svenska betyg. Och att jag har överlevt lite drygt 2 veckor sen jag blev dumpad utan att göra något dumt. Heja mig! :D

2008-05-26 @ 20:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0