Lisa från norrland gästbloggar

Hej jag har aldrig gästbloggat här förut men jag började prata med Cissi för någon dag sen genom att jag följer hennes metroblogg.www.metrobloggen.se/cissiwallin. Den bloggen rekommenderar jag verkligen. Hon är rolig och hon skriver om vettiga saker. Nu tänker jag väl börja med att presentera mig så ni vet vem jag är till nästa gång jag gästbloggar här. Jag bor i örnsköldsvik, jag är 17 år och går teaterestet andra året och det är roligt, men man brukar ju tro att alla esteter sticker ut och är jättecoola typ, men hej så är det inte. Men alla kör väl sin egen stil. Jag har en hund vid namn Zoya som är en labrador som blir 6 år i morgon. En helt underbar hund. Jag tycker om att skriva fast det blir mest negativa dikter eller noveller, men min senaste novell handlade om en tjej som är påväg till lyckan som jag fick mvg på och det medgav att jag fick mvg i hela kursen.

Jag tycker även om att se på min favoritfilm Amelie från montamorte och den andra filmen tillsammans är man mindre ensam som hon också medverkar i. Jag har en passion för Audrey Tautou då hon är vacker, rolig och helt underbar helt enkelt. Jag rekommenderar att ni ser de filmerna! Dessutom att ni läser boken tillsammans är man mindre ensam. Jag tycker även om att promenera hem från skolan, för det känns som frihet för då är det slut på hela långa trista skoldagen och just nu är jag helt less på skolan. Fast jag får sommarlov på tisdag i hela tio veckor och då ska jag dra till sthlm på söndagen med min bäste vän jonas och hans pojkvän Lasse. Ska även umgås med deras lilla valp Zaida. Men det bästa jag vet är att åka på festivaler och träffa nya människor. Har dock inte åkt på så många festivaler ännu men i sommar blir det arvikafestivalen i år igen. Är det någon som läser brudpepp bloggen som ska åka på arvika kanske?

Nu måste jag rasta min underbara hund innan min mamma blir galen på mig och sen skulle jag tydligen följa med henne och handla. Det är rätt tråkigt men man får ju välja ut vilken mat man vill och det är ju alltid roligt. Fast jag skulle ju färga mitt hår när jag kom in igen, för henna hårfärgen ska sitta i håret i 2 timmar.

Nu kanske ni har fått någon aning om vem jag är tills vi ses igen

image38

Detta är jag fast med solglasögon jag väljer att vara lite anonym.

Kärlek på er/L

Kommentarer
Postat av: Therese

Yes, jag ska också till Arvika!

2008-05-28 @ 21:12:13
Postat av: Nea

Jag kanske ska dit om jag har råd och någon att åka med. Men jag hoppas. Det skulle vara kul. Var där förra året, det va hur kul som helst, fast jag bara kände en enda person på hela festivalen :P

2008-05-29 @ 20:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0