VAD vill DU ska stå i "Tjejmagasin"?? NU har DU chansen att påverka!

Hey babes!

Cissi här, ni vet den rödhåriga Brudpepp-morsan! Hoppas allt är finemnagen med er, själv knegar jag på som en sate för att denna sajt ska växaväxa och bli STOR(men behöver fortf en medarbeterska så om nån känner sig kallad eller känner nån som skulle passa så mejla på [email protected]) plus att jag fortsätter frilansa in till hyra, käk, skor, musik, dyr choklad...;) En grej jag gör där är att skriva ganska fritt för magasinet Starlet(nån som läser? Eller ni kanske är för gamla och coola;?-No clue-tant haha) I vilket fall är de underbara på den redaktionen och ger mig ganska fria händer, jag tar alla chanser jag får att stoppa in skönt pepp, vettiga tankar och härlig inspiration i det jag skriver.

Efter att ha läst grymma Cosmoinlägget(håller med till trehundra proc, vafan pysslar de md??) så vill jag nu ge DIG/ER chansen att påverka vad som ska stå i Starlet,några vassa idéer? Nåt ni saknar i "tjejtidningskarusellen"? Det kan vara allt mellan fisk och fiskmås så gå loss!

Antingen tar du det härnere i kommentarerna eller så mejlar du.


Blöt kyss, Cissi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0