Mobbad? Skriv av dig!

Jag var mobbad hela låg och mellanstadiet, att det var ett rent living hell behöver kanske inte understrykas. Men jag reste mig, trots att det aldrig riktigt går ur en. Idag är jag ju vuuxen(nja;) och har byggt mitt liv kring det jag älskar och brinner för. Trots det så finns alltid känslan kvar, jag blir lika liten och rädd så fort jag känner mig utanför, när man är i ett gäng och folk plötsligt blir interna och stänger mig ute. Sånt hatar jag än idag, folk som pysslar med härskartekniker genom att få andra att känna sig utfrysta och utanför "gänget" , det får mig att må fysiskt illa. Trots att jag vet att de som åller på med sånt alltid mår piss själva och mest behöver lite kärlek.

Har DU blivit mobbad? Utfryst? Bytt skola, till och med funderat på att hoppa från den där bron när allt vart som värst? Skriv till [email protected](anonymt eller inte, om inte så skicka gärna med bild) så publicerar vi här på bloggen. Din historia kan hjälpa andra!

Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0