Oralsexprylen

Jag hade oralsexfobi länge, var skiträdd. För det känns liksom mer "privat" att låta nån gå ner i härligheten på en än att låta denna samma person hälsa på på andra vis, ni vet. Jag tyckte även det var skitläbbigt att suga av, bara dyka ner och gå loss mitt på blanka eftermiddan sådär, nä fyfan. Sen tänkte jag om. Gav det en chans, sket i alla fobier om äcklig lukt(kön luktar ju liksom kön och inte ros, right) och om andra pinsamheter. Då vart det helt magnifikt skönt och mysigt att både ge och få(oftast iallafall) Det handlar ju som om allt annat i sexsvängen att känna sig bekväääm och ni vet- göra det för att man själv vill och är sugen. Inte för att ens partmer in crime pushar på.

Till rara du som var osäker och väger mellan testa/inte testa så ger jag rådet: testa om du KÄNNER för det! Du har ju uppenbarligen en liten nyfikenhet som ligger och bubblar och klart du ska våga ta steget om det känns rätt. Men våga förbövelen både ge och ta instruktioner i stundens hetta så det blir lika najs för dig som för honom.


Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0