"Siri" om mobbingen

Klart man blitt mobbad, eller kanske inte så klart, eller jag vet inte heller om man kan kalla det mobbing, men ja det var det nog,
jag har ju alltid hafft vänner omkring mig som jag har älskat och som älskat mig, men så var det ju han, den där som förstörde allt,
Det började när man skulle byta skola och börja 7an, då var vi 4 tjejer från min gammla klass och restan killar där alla kom från en större skola och alla kände varndra,
De bestämmde sig rätt fort för att frysa ut mig och min kompis, jag var kristen, och hon rätt mullig, de perfeka offren, och allt det här berodde på en ände kille, han vände alla imot oss, och så fort någon pratade med oss som då hängde i hans gäng typ smällde han till dem och frågade vaför de pratade med oss för,
 
Även om det här var några år sen och jag har flyttat och bara har kvar 1 vän från klassen på högstadiet, (faktist den snyggaste och coolaste av dem alla :P).
och har skaffat nya vänner så mår jag sjukt dåligt över hur människor kan beté sig så som de gjorde, och vad jag hört har han inte mognat än, och det är 4 år sen vi sluta nian.
Men man får tänka posetivt, som Jonas gardell skrivit
Man måste tänka posetivt,
Jag hade inga vänner när jag var liten, bingo, vad billiga barnkalasen blev.
 
//"Siri"

Kommentarer
Postat av: Cissi

Sjukt starkt av dig att dela med dig, tack fina. Man SKA va posetiv, japp.

C.

2008-04-29 @ 13:00:31
Postat av: Johanna

det är underligt hur konstigt det kan bli i den där åldern. när jag tänker tillbaka på tex sjuan så önskar jag att jag hade kunnat gå tillbaka som den person jag är nu, för jag förstår så mycket mer om hur saker fungerar. speciellt killar som försöker styra hela klassen.

2008-04-29 @ 22:27:19
URL: http://dontdrinkpoison.bloggagratis.se
Postat av: ---

Det var längesedan du skrev blogginlägget men är tvungen att kommentera ändå: Jag själv gick på en riktig kristen friskola eftersom jag är kristen. Men vad händer? På denna kristna skola blir jag som kristen utfryst och mobbad just för att jag är kristen. Var är moralen egentligen?

2008-05-17 @ 13:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0