Peppa mig!

Jag är lite dålig på att skriva peppiga saker här just nu. Det beror på att jag och min kille just har gjort slut, så jag är rätt nere själv. Egentligen har jag tänkt att jag aldrig ska skriva negativa saker i denna bloggen (om det inte är i debatterande och ifrågasättande syfte, givetvis!) eftersom den ju ska vara ett utrymme för pepp, inte depp!

Men som sagt, lite låg nu. Kan inte ni käcka pigga brudar därute peppa upp mig?! Gärna med klyschiga budskap om att tiden läker alla sår och det finns massor av fiskar i havet och sånt där. Tack! :)

Kram // Erica

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jag och min pojkvän gjorde också slut precis i veckan. Jag kan bara säga att du måste försöka njuta av livet nu när du kan! Ut med tjejerna, ta en fika eller om du har åldern inne, ta ett glas och kolla människor, skvallra lite, åk och bada, hitta på något! Idag har jag varit på pride och det var hur kul som helst! Vilken stämning! Jag var gördeppig när jag och min pojkvän gjorde slut, han hade absolut inga känslor kvar tydligen, vi bråkade mycke och nu vet jag, att jag är värd så mycke mer! Och det finns fler fiskar i havet, jag lovar dig! Ta hand om dig :)

2008-08-02 @ 23:03:28
URL: http://ceciliaphoto.blogg.se/
Postat av: Nicole

Det går fler bussar =)

2008-08-06 @ 12:26:39
URL: http://nicolsan.webblogg.se/
Postat av: Helen

allting har sin tid, man måste ta sin tid för att sörja o gråta. Jag tror att (nästan) alla har gått igenom en separation ngn gång (jobbigare eller lättare) jag gjorde det i januari o mådde skit! men man kommer över det o kan i slutändan gå vidare... Man MÅSTE kunna gå vidare oavsett hur svårt det är...

2008-08-07 @ 11:47:45
URL: http://firstclassgirl.blogg.se/
Postat av: Bosse H

Vet ej hur många sk förhållanden som har gått åt pipan i mitt liv.Men,två äktenskap har gått i botten.Första varade i över 10 år och det andra i hela 26 år.Det är jag som gått bägge gångerna men det finns inga lyckliga skilsmässor.Även om jag är god vän med min numera omgifta hustru .I första äktenskapet så "förlorade"jag två barn och vår kontakt är inte bra trots massor med försök.Den sortens påtvingad skilsmässa är vidrig och jag har sörjt hela mitt liv över detta.Andra äktenskapet tog mig över tre år att komma över trots att det var jag som valde att gå.Jag tror att alla går igenom sånt här under hela sitt liv då o då.Det är svårt med tvåsamheten många gånger.Ingen enda människa räcker till på alla sätt! Hur man ska kunna lösa sånt utan att såra andra är inte jag idag rätt man att svara på.Allt var så enkelt när jag var ung då jag trodde att jag hade svaret på allt!

2008-08-14 @ 14:40:59
URL: http://hogrelius.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0