Jag har manshänder

Idag har jag höpt träningshandskar - ni vet, såna man har för att inte få blåsor i händerna av redskapen på gymet, cykelstyret eller vad det nu vara må (i mitt fall är det viktade gångstavar). En rar butikshjälpreda lät mig först prova en "damhandske" - men den var alldeles för liten. Så vi gick över på herrmodellen och den minsta av dem passade mig perfekt. Jag frågade vad som var skillnaden på dem och fick svaret att det inte var någon skillnad alls utom färgen (och etiketten på förpackningen).

Så nu har jag träningshandskar i herr-design - dvs mörkgrå med gröna detaljer, istället för damdesignen som var ljusgrå med blå detaljer. Vet inte om man ska skratta eller gråta...

// Erica


Kommentarer
Postat av: Amanda

hehe, det finns ganska mkt sånt där tyvär.. själv får man ju allt fint ganska barnsligt när det gäller sånt som handskar eller skor eftersom man inte är så jätte stor :P men men, man överlever de med.. varför inte ljusrosa handskar? eller vitguldiga träningsskor? :P

2008-08-14 @ 17:14:28
URL: http://amandasvantesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0