Old time favourite-knep

Sry att bloggen inte uppdaterats så flitigt på sistone - blogg.se har nämligen haft lite auktoritetsproblem! Själv är jag på resande fot, anlände idag till musikhögskolan Ingesund utanför Arvika. Ska delta i en veckas flöjtkurs och jag är taggad till tusen! Inspirerad av detta ger jag några enkla men handfasta pepptips. De är gamla favoriter som ni kanske hört förr. Men ändå.

- Lär dig något nytt. Kunskap är makt, man lär inte för skolan utan för livet, bla bla bla. Det är alltid humör- och självförtroendehöjande att samla på sig ny kunskap. Och nu menar jag inte (iaf inte bara) "skolkunskaper", det är man ju fett less på såhär års. Ta ngt roligare topic istället - pop eller sex eller hur man marmorerar naglarna... All kunskap räknas!

- Gör något du aldrig gjort förut. Gå på speedway, var vaken ett helt dygn, klättra i träd... Gissa vilken av de här tre sakerna JAG aldrig har gjort! :)

- Lista det du redan kan / har gjort. Skryt-dags. Och allt räknas. Kan du rapa nationalsången? Kan du sticka? Kan du räkna upp alla huvudstäder i Europa?

Pepp-pussar // Erica

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh det låter helt underbart

jag får ta och komma med ett inlägg jag med nu då :)

Hehe!

Hoppas du har det bra :*

Puss :)

2008-06-16 @ 18:02:40
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0