Stockholm i mitt hjärta låt dig besjunga mig nu

Jag sitter i Stockholm och bloggar just nu,vart här sen i söndags och det är mycket trevligt att umgås med paret Jonas och Lasse. Jag och Jonas såg nyss på gayfilm <3<3. Den var mycket bra!


Japp,den tycker jag ni ska se! Snart ska vi se några avsnitt av Boys meet men, hoppas de är bra också! Men allt med gay är bra och på arvika ska jag försöka bara hålla mig till flickor. Får se hur det går!
Hur har ni det där ute? Snyggingar?

Hoppas ni har det bra, på lördag ska jag shoppa som fasiken och vi åt tårta till frukost inte så ofta man gör det hehe, men gott var det! Eller fika eller vad man säger, men ah, jordgubbar på tårta är det underbarast.

När man är ute med hunden här så säger alla att den är jättesöt, jonas och lasses lilla söta valp då alltså och det är sant för den är verkligen superduper söt!


Deras lilla valp
Foto:Lasse (Jonas pojkvän)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0