Hoho i vassen, Amanda Etzell!

image4
Vem är du?
Jag är en tjej på 15 år som bor i Upplands Väsby. Jag går i åttan och därför kretsar mitt liv rätt mycket kring skolan men på min fritid tycker jag om att vara med mina vänner, blogga titta på tv och att sjunga gillar jag också väldigt mycket. Min dröm är att bli sångerska... Men vi får väl se hur det går med det...

Berätta om din blogg?
Det är inte bara min blogg utan också mina vänners(Henrietta och Linnea)vi har den tillsammans. Vi skapade den i mars i år så vi har inte haft den så länge, den heter www.sweetsoursalty.blogg.se där vi berättar om allt vi gjort till vad vi tycker om "djupa" ämnen.

Säg nåt du är grym på!
Jag är bra på att sjunga, lyssna och att planera mitt pluggande hur tråkigt det nu än låter.

Nä det låter vettigt, jag blev avvis
Tack;)

Ditt bästa pepptips om man går runt och känner sig lite låg såhär i väntan på vårpirret med stort V?
Var inte ledsen, våren är snart här ska du se! Men om det känns tungt kan du alltid utnyttja snön genom att åka pulka eller dra till en skidbacke. Det viktigaste är att inte låta årstiderns styra för mycket hur du mår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0