Nyfiken på Lusen

image8

Vem är du?

Jag heter Lovisa men kallas Lusen och bor i Växjö, mitt inne i mörkaste Småland. Jag är 16 år och lever livet på bästa möjliga sätt.

Låter soft, vad händer?
Jag har precis gått med i en förening som vill skapa ett "kulturhus" för ungdomar där man ska kunna hänga på eftermiddagarna och få utlopp för sin kreativa sida på alla möjliga sätt... Så jag sitter mest och knåpar med det, sen är det ju självklart skolarbetet som hänger med också.

Du pysslar med foto också, tell us more.
Precis, jag springer runt på alla möjliga konserter och "nördar" mig med min kamera!

Nörderi är härligt. Hur lärde du dig plåta?

Självlärd, jag jobbar på att bli bättre, just nu lever jag efter "övning ger färdighet"

Hur peppar du upp dig?
Beror på vad jag ska peppa mig själv till men oftast med nån bra skiva, gärna The Ark, det funkar nästan alltid som bra pepp...

Sist... Varför Lusen?
Ehm.. Det var såhär att för några år sedan så så var jag med i en bokklubb som hette Läslusen och en kväll när min syster och hennes vänner hade tråkigt och jag råkade titta in genom dörren så tyckte dom att jag behövde ett smeknamn, vilket då fick bli Lusen.





Kommentarer
Postat av: Rebecca

Oh! Läslusen har jag också varit med i :)

2008-03-29 @ 13:47:02
URL: http://vackraord.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0