Emelies stil

image33
Min stil är otroligt blandad. Rock/punk/bohem you name it. Jag är ALLT.
Jag har alltid gått och sagt att 'ja, men jag är ju punkare', men det stämmer inte.
Man har ju en väldigt blandad, men ändå egen stil.
Min stil är det jag trivs i och tycker är bekvämt. Allt från bohemiska kjolar till tajta stuprör.

I vår går jag helst omkring med lite lättare kläder.
Jag har dock alltid med mig min skinnjacka som jag har blivit bundis med.
Alla borde faktiskt äga en sån.
Men jag väljer kläder efter humör,väder och vad som känns rätt just den dagen.
Inspirationen är bara en tanke om att vilja sticka ut, få blickar och bara se ball ut.
Jag älskar det! Färga håret i starka färger brukar jag även göra.
Dels för att det är snyggt, men det passar min personlighet väldigt bra.
Jag är en färgklick i vardagen. 

Har inte direkt haft någon tanke om att jag kanske inspirerar andra, men jag gör det jag känner för, och det är det jag vill att folk ska ta efter när de ser och umgås med mig.
Att man vågar vara och skiter i vad alla tycker.

Ha det fint! / Emelie 
(makrills.blogg.se)

Kommentarer
Postat av: Andrea

Gillar håret

2008-05-02 @ 15:58:34
Postat av: bella

Emelie är nog den coolaste jag känner ;)

2008-05-02 @ 19:36:06
Postat av: Nicole

Skinnjackan instämmer jag på. Jag är kär i min skinnjacka =P Haft i flera år, men ingen når ju upp till "toppen" som den gjort, så känns inte som jag vill ha ngn annan vårjacka... Kalla mig tråkig, men jag tycker verkligen verkligen om den.

2008-05-22 @ 22:40:15
URL: http://nicolsan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0